З появою комп’ютера
Мар’яна Іванівна почала ще ретельніше готуватися до уроків.
Вона вирішила створити власний веб-ресурс та
розташувати на його сторінках декілька файлів, які потрібні учням для виконання
домашніх завдань.
А ще педагог створила текстовий документ з даними
про батьків, який вона хоче зберегти в інтернеті та так, щоб ніхто його не
бачив.
Як це зробити вчителька не знає. Вона інтуїтивно розуміє,
що найкращій результат, щоб уся інформація була в одному місці. На майбутнє Мар’яна
Іванівна планує додати до власного сайту(блогу) ще відео, фотографії, карти тощо.
Запропонуйте колезі альтернативний варіант організації
роботи в інтернеті.
Допоможіть виконати поставлені завдання:
- Створити власний веб-ресурс. Залишити коментар внизу поданої сторінки: ПІП вчителя, посилання на сайт (блог).
- Визначити навчальний предмет за власним бажанням та створити текстовий документ (обсяг 1 стор.) і презентацію (2 слайди) до будь-якого уроку.
- Створити ще 1 текстовий документ з інформацію про 3-х батьків.
- Завантажити створені файли в інтернет. Документи з предмету розташувати в окрему папку "Готуємось до уроку" та надати доступ на папку та файли (за бажанням Мар’яни Іванівни: текстовй документ та презентація з матеріалами уроку - за посиланням, інформація про батьків - перегляд лише певній особі).
- Додати допис "Кейс1" на власному веб-ресурсі з текстом "Посилання на документи". Вказати назви документів, налаштувати посилання.
Матеріали до кейсу:
Відео "Створити блог дуже просто з Blogger від Google"
АВТОРСЬКИЙ варіант виконання:
Алгоритми до завдань кейсу 1 "Знайомство з додатком"Blogger""
Алгоритми до завдань кейсу 1 "Знайомство з додатком"Диск""
АВТОРСЬКИЙ варіант виконання:
Алгоритми до завдань кейсу 1 "Знайомство з додатком"Blogger""
2 коментарі:
Павлік Ольга Олександрівна
http://maicternist.blogspot.com/
Камель Оксана Іванівна
http://elintkamel.blogspot.com/
Дописати коментар