Кейс1. Робота з документами та веб-ресурсом


З появою комп’ютера Мар’яна Іванівна почала ще ретельніше готуватися до уроків.
Вона вирішила створити власний веб-ресурс та розташувати на його сторінках декілька файлів, які потрібні учням для виконання домашніх завдань.
А ще педагог створила текстовий документ з даними про батьків, який вона хоче зберегти в інтернеті та так, щоб ніхто його не бачив.
Як це зробити вчителька не знає. Вона інтуїтивно розуміє, що найкращій результат, щоб уся інформація була в одному місці. На майбутнє Мар’яна Іванівна планує додати до власного сайту(блогу) ще відео, фотографії, карти тощо.

Запропонуйте колезі альтернативний варіант організації роботи в інтернеті.


Допоможіть виконати поставлені завдання:
  1. Створити власний веб-ресурс. Залишити коментар внизу поданої сторінки: ПІП вчителя, посилання на сайт (блог).
  2. Визначити навчальний предмет за власним бажанням та створити текстовий документ (обсяг 1 стор.) і презентацію (2 слайди) до будь-якого уроку.
  3. Створити ще 1 текстовий документ з інформацію про 3-х батьків.
  4. Завантажити створені файли в інтернет.  Документи з предмету розташувати в окрему папку "Готуємось до уроку" та надати доступ на папку та файли (за бажанням Мар’яни Іванівни: текстовй документ та презентація з матеріалами уроку  - за посиланням, інформація про батьків - перегляд лише певній особі).
  5. Додати допис "Кейс1" на власному веб-ресурсі з текстом "Посилання на документи". Вказати назви документів, налаштувати посилання.
Матеріали до кейсу:
Відео "Створити блог дуже просто з Blogger від Google"

АВТОРСЬКИЙ варіант виконання: 
Алгоритми до завдань кейсу 1 "Знайомство з додатком"Blogger""
Алгоритми до завдань кейсу 1 "Знайомство з додатком"Диск""

2 коментарі:

Olha сказав...

Павлік Ольга Олександрівна
http://maicternist.blogspot.com/

oksanakamel062@gmail.com сказав...

Камель Оксана Іванівна
http://elintkamel.blogspot.com/

Дописати коментар